суббота, 18 октября 2008 г.

d dna make model three





S� er det tid til at skrive lidt her igen...

Jeg har haft en rigtig god uge i vuggestuen. Det har jo v�ret efter�rsferie, s� antallet af b�rn har selvf�lgelig v�ret nogen reduceret. I g�r var der i�hele vuggestuen (2 stuer) kun 11 b�rn, i torsdags 12, osv. Normalt er der omkring 25 i alt. S� der er jo n�rmest mandsopd�kning af b�rnene, for der er jo lige s� meget personale som ellers. S� vi har ekstra hygget, lavet mad, osv. �

Og s� er det et for�ldrepar i vuggestuen der er interesseret i at jeg kunne blive barnepige for deres tvillinger. Det vil jeg selvf�lgelig meget gerne ndash; lidt sorte penge er ikke s�dan at g� og kimse af. S� dem, alts� for�ldrene, skal jeg m�de p� mandag. Jeg tror kun, at jeg har set faren en enkelt gang, da de tvillinger (der er to hold tvillinger i vuggestuen) altid er de f�rste der bliver afleveret og de sidste der bliver hentet (karrieremennesker), og det er ikke s� tit mine vagter ligger p� de tidspunkterhellip;

Jeg er ogs� g�et i gang med processen i at melde mig ud af folkekirken. Folk kender efterh�nden�mine�holdninger til religion, s� det burde ikke komme�som�nogen stor overraskelse. Alt�hykleriet og�intolerancen og diskriminationen�i religion, manglen p�rationalitet og ben�gtelser af den faktuelle�videnskab ndash; alle ting som der findes i ALLE religioner, men specielt dem som har en altkontrollerende og�altbestemmende�"Gud", det�som Bill Maher ville kalde en "Space Daddy*", er�bare ikke noget�jeg kan st� inde for. Derfor er det slut med det. Hvis man skal�kristen, medlem af "Kristendommen", s� skal man�ogs� kunne st� inde for alt det der st�r i�biblen, og n�r man t�nker p� alt det LORT�der st�r i biblen, s�er det ikke sv�rt at sige nej til. �

I n�ste uge er det igen Champions League uge (Matchday 3), s� forvent at mine altid fascinerende observationer fra Matchday 2 er oppe mandag aften, senest tirsdag eftermiddag. Som en slags optakthellip;

Hyg til vi ses igen..

* (Om religi�se pr�sidentkandidater) ldquo;If you believe in Judgement Day, I have to seriously question your judgement. If you believe youapos;re in a long-term relationship with an�old powerful space daddy who will, after you die, party with your ghost forever, you canapos;t have my vote, even for Miss Hawaiian Tropic."



fair tuscarawas, d dna make model three, d dmv form virginia, d dmerc region, d dlsu.



Комментариев нет: